IFmedia

Ο Γιώργος Κοντάκης μοιράζεται μαζί μας 7 tips για να <<νικήσουμε>> τα κιλά των γιορτών...

Πεμ 10 Δεκ 2015 03:36 2464

Έχουμε μπει ήδη στην εορταστική περίοδο, και πέρα  από την εορταστική διάθεση, την ανυπομονησία της ξεκούρασης, άντρες και γυναίκες (καλά περισσότερο οι γυναίκες) θέλουμε αυτό το τέλειο <ντύσιμο> για την βραδιά του ρεβεγιόν. Κάτι τέτοιες περιόδους μας  πιάνει αυτό το άγχος για να είμαστε τέλειοι, και φυσικά το άγχος για τα περιττά κιλάκια όλο μεγαλώνει και όχι άδικα... Τόσους πειρασμούς έχουμε μπροστά μας. Κουραμπιέδες και μελομακάρονα ,γλυκάκια όλων των ειδών και για φαγητό δεν αναφέρω τις επιλογές..

Έτσι ήρθα σε επαφή με τον personal trainer και ειδικό θεραπευτή στις αποκαταστάσεις τραυματισμών  Γιώργο Κοντάκη και του ζήτησα μικρά και έξυπνα tips για να προσέξουμε τον εαυτό μας και φυσικά μου τα είπε όλα στην αποκλειστική συνέντευξη για το If Media.

 

Ο Γιώργος Κοντάκης είναι από την Ρόδο.Μένει στην Αθήνα και κάνει κυριολεκτικά  πάταγο στον τομέα του.Παρακολουθώντας σε Ευρώπη και Αμερική όλα αυτά τα χρόνια εξειδικευμένες  εκπαιδεύσεις ,αποφοιτώντας με επιτυχία και  λαμβάνοντας διπλώματα και γνώσεις τις οποίες έχουμε την τύχη να μας τις μεταφέρει μέσα από την δουλειά του. Κάθε συνεργασία του αποφέρει τα σωστά αποτελέσματα, διότι για να κάνεις κάτι καλά πρέπει να το αγαπάς και να ενδιαφέρεσαι για αυτό.

Σας δίνουμε παρακάτω 7 tips που σίγουρα θα χρειαστείτε... 

 

1)Μασάτε αργά κάθε μπουκιά: 

Το καλό μάσημα της τροφής βοηθάει την καλύτερη αξιοποίησή της από τον οργανισμό, καθώς επιτρέπει στα ένζυμα του σάλιου να διασπάσουν κάθε τροφή στα θρεπτικά συστατικά από τα οποία αποτελείται. Παράλληλα, όταν τρώμε αργά προλαβαίνει να φτάσει στον εγκέφαλο το μήνυμα του κορεσμού, με αποτέλεσμα να μην κινδυνεύουμε να καταναλώσουμε μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού από όση πραγματικά χρειαζόμαστε

 

2)Μικρά και συχνά γεύματα!

Τρώγοντας μικρά πρωτεϊνούχα γεύματα κάθε 3- 3,5 ώρες, διατηρείται σταθερό το σάκχαρο του αίματος και υπό έλεγχο την πείνα. Στα πλαίσια αυτής της λογικής μπορείτε να σερβίρετε το φαγητό σε μικρότερα πιάτα.

·      - Αποφεύγετε να τρώτε πολύ αργά το βράδυ. Όσο νωρίτερα τόσο καλύτερα. Φροντίστε να πέφτετε για ύπνο 2-3 ώρες μετά το γεύμα γιατί τις βραδινές ώρες.

 

3)"Το καλό νικάει το κακό"

Βγάλτε κάθε εβδομάδα από μια "κακή" διατροφική συνήθεια που έχετε και αντικαταστήστε την με μια "καλή". Για παράδειγμα ξεκινήστε με τη ζάχαρη, αντικαταστήστε την, με στέβια. Επίσης περιορίζουμε το αλάτι, αντί για το λευκό ψωμί ή τα λευκά μακαρόνια , επιλέγουμε ολικής αλέσεως , με αλεύρι ζέας η μακαρόνια με περισσότερη ποσότητα πρωτεΐνης (μπορείτε να τα προμηθευτείτε από τα καταστήματα με βιολογικά προϊόντα στα τοπικά Super Market ΠΑΠΠΟΥ του νησιού μας)

 

4)Φόβος των μεζέδων

·Η περίοδος των γιορτών προσφέρεται για πλήθος μεζέδων αλλά με αυτούς προσθέτετε πολλές θερμίδες και γενικά δεν αισθάνεστε ότι έχετε χορτάσει. Δεν είναι δυνατόν να αποφύγετε τα ορεκτικά αλλά μπορείτε να περιορίσετε τη βλάβη. Προφανώς μπορείτε αν είστε ο οικοδεσπότης να προτιμήσετε πιο ελαφριές επιλογές. Αν είστε καλεσμένοι, μπορείτε να φάτε άπαχη πρωτεΐνη προηγουμένως και να προσπαθήσετε να επιλέξετε τις πιο υγιεινές τροφές που θα σας προσφέρουν αργότερα.

 

5)Το κακό του ποτού

Τα Χριστούγεννα και το αλκοόλ είναι…συνώνυμα όχι μόνο ανήμερα αλλά και τις εβδομάδες πριν τις 25 Δεκεμβρίου στα πάρτι και τις συγκεντρώσεις. Το αλκοόλ είναι κυρίως άδειες θερμίδες.

Επιπλέον, πιθανόν αφαιρεί τις αναστολές όσον αφορά την τροφή, επομένως καταλήγετε να έχετε φάει όλη τη γαλοπούλα..(ειδικότερα αν οδηγούμε δεν υπάρχει λόγος και να πιούμε)

 

6)Ξεχάστε τη νοοτροπία ‘όλα ή τίποτα’

Τα Χριστούγεννα είναι ακόμα μια ημέρα. Υπάρχουν σίγουρα νόστιμα φαγητά αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να φάμε όλα τα μπισκότα ή να αδειάσουμε όλο το πιάτο στο δείπνο.

Μπορείτε να φάτε περισσότερο αν θέλετε αλλά δεν είναι απαραίτητο..

 

7)Νερό

Με τόσα αναψυκτικά γύρω μας δεν πρέπει να μας προκαλεί κατάπληξη το γεγονός ότι έχουμε την τάση να ξεχνάμε το νερό την περίοδο των Χριστουγέννων.

Να έχετε κοντά σας ένα μπουκάλι νερό όλη την ώρα. Είναι καλό για τη χώνευση αν το παρακάνετε με το φαγητό και σας βοηθά να αισθανθείτε χορτάτοι.

·         Κατά τη διάρκεια της μέρας μεριμνήστε να πίνετε τουλάχιστον 2-3 λίτρα νερού γιατί αφενός αυξάνει την αποβολή υγρών αφετέρου εντείνει το αίσθημα κορεσμού.

 

 

Φυσικά το βασικό που δεν πρέπει να παραλείψουμε , είναι πως καθένας μας Θα πρέπει να ασκείται για τουλάχιστον 30-40 λεπτά, 4 φορές την εβδομάδα μέχρι τα Χριστούγεννα. Μπορεί να είναι οτιδήποτε σας αρέσει: γυμναστήριο, γρήγορο περπάτημα στην εξοχή, ακόμη και χορό! Και μη ξεχνάτε, οι ακρότητες οδηγούν πάντα σε λάθος διατροφικές επιλογές.

Από τον Γιώργο Κοντάκη και την ομάδα του If Media σας ευχόμαστε καλές γιορτές και καλά Χριστούγεννα !!

 

Ελεονώρα Δοντά 

If Media


Gallery

Ροή Ειδήσεων